پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیفرماندار گمیشان: گمیشان اداره‌ ثبت‌ اسناد ندارد

فرماندار گمیشان: گمیشان اداره‌ ثبت‌ اسناد ندارد

فرماندار گمیشان از عدم وجود اداره‌ثبت‌اسناد در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون اداره‌ثبت‌اسناد در شهرستان گمیشان ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از فارس، امیرشیر توماج در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تاکنون اداره ثبت‌اسناد در شهرستان گمیشان ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: شهرستان گمیشان دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت است و از سال ۱۳۸۸ در شهرستان بندرترکمن مستقر شد و دارای ۳۲ روستا و دو شهر به نام سیمین‌شهر و گمیش‌تپه است که گمیش‌تپه مرکز شهر گمیشان است.

* تاکنون اداره ثبت اسناد در شهرستان گمیشان وجود ندارد/ استقرار ثبت اسناد در شهرستان گمیشان الزامی است

فرماندار گمیشان ابراز کرد: تاکنون اداره ثبت اسناد در شهرستان گمیشان وجود ندارد و یکی از رویکردهای ما استقرار ادارات بود.

توماج با تاکید بر اینکه تاکنون اداره ثبت‌اسنادی در شهرستان گمیشان نداشتیم، یادآور شد: بعد از سال ۱۳۸۸ بسیاری از ادارات ما در شهرستان گمیشان به صورت مشترک است که یا اصلا اداره‌ای نداشتیم.

وی افزود: مردم در خصوص حوزه ثبت‌اسناد و منابع‌طبیعی به مشکل برمی‌خوریم و ما از مدیرکل ثبت‌اسناد استان گلستان خواهش کردیم که اداره ثبت اسناد در این شهرستان ایجاد کند.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه استقرار ثبت اسناد در شهرستان گمیشان الزامی است، اذعان کرد: شهرستان گمیشان آمادگی لازم را درخصوص اداره ثبت اسناد شهرستان گمیشان دارد.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب