جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیبیانیه شورای استهلال اهل سنت استان گلستان: اعلام حلول ماه مبارک رمضان...

بیانیه شورای استهلال اهل سنت استان گلستان: اعلام حلول ماه مبارک رمضان با اذن ولی فقیه و حاکم اسلامی میسر است

شورای استهلال اهل سنت استان گلستان در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای اظهار داشت: اعلام رویت حلول ماه مبارک رمضان و اعیاد فطر و قربان در بلاد اسلامی با تائید و اذن ولی فقیه و یا اعلام نظر حاکم اسلامی امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، در این بیانیه آمده است: حلول هر ماه قمری شرایطی دارد که در صورت رویت توسط هر فرد مسلمان باید مراتب به جهت بررسی صحت و سقم به ستاد  استهلال دفتر مقام معظم رهبری و یا دفتر نماینده ولی فقیه در استان اعلام گردد.

این بیانیه می افزاید: ستاد استهلال مقام معظم رهبری با پیشرفته ترین امکانات در سراسر کشور مستقر بوده و اعلان حلول ماه مبارک رمضان فقط از طریق دفتر معظم‌له امکان پذیر خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا، نزول قرآن و از آن به عنوان برترین ماه‌ها یاد شده است و نزد مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد بطوریکه رسول اعظم اسلام حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره در ابتدای این ماه به مردم بشارت می‌دادند و به تبیین اهمیت آن نزد مردم می پرداختند.

در پایان این بیانیه ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین در ایام ماه مبارک رمضان خواستار استفاده بیشتر و اکمل از فضیلت‌های این ماه مبارک شدند.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب