پنجشنبه, فروردین ۳۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیقوچان نژاد: تیم ایرانیان گنبدکاووس با برنامه و هدف بازی کرد

قوچان نژاد: تیم ایرانیان گنبدکاووس با برنامه و هدف بازی کرد

سرمربی تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس می گوید که این تیم در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال در مقابل شهر داری ارومیه با برنامه و هدف بازی کرد و توانست در نخستین بازی خود، سه امتیاز کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از ایرنا، جبار قوچان نژاد یکشنبه شب پس از برد سه بر یک تیمش در برابر تیم شهرداری ارومیه به خبرنگاران گفت: با اینکه مدت کوتاهی از تشکیل تیم ایرانیان گنبد می گذرد، اما توانستیم در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دهیم و امروز ثمره آن را دیدیم.

وی افزود: بازیکنان تیم با وجود برخی اتفاقات اول بازی از جمله شروع با تاخیر و قطع برق سالن در اواسط بازی، با برنامه و هدف بازی کردند.

قوچان نژاد خاطرنشان کرد: جدای از نتیجه این دیدار، بازی با برنامه و هدفدار تیم گنبد که با برد شیرین خانگی در نخستین دیدار تیم همراه شد، امیدوار کننده بود و تماشاگران را نیز خوشحال و راضی کرد.

وی تصریح کرد: تیم گنبد نیاز به زمان و هماهنگی بیشتر دارد و با همین بازیکنان فعلی می تواند موفقیت های لازم را کسب کند.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز در پایان بازی تیمش در گنبد، بازی در مقابل تماشاگران پرشور گنبدی را سخت توصیف کرد.
ساسان خداپرست یکشنبه شب پس از شکست ۳ بر ۱ تیمش در برابر تیم ایرانیان گنبد به خبرنگاران گفت: باخت تیمش در هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال به دلیل جو سنگین سالن مسابقه و حضور پرشور تماشاگران گنبدی بود.

وی خاطرنشان کرد: بازی اول همیشه سخت است بخصوص با تیمی که تماشاگران پرشور داشته باشد.

وی افزود جو سنگین حاکم در سالن بازی سبب شد تا بازیکنان تیم شهرداری در گیم های اول و دوم نتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
خداپرست اضافه کرد: در ست سوم بازیکنان به خود آمدند و موفق به پیروزی شدند اما در گیم چهارم مجددا اسیر جو سالن و بازی خوب تیم گنبد شدند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

وی تصریح کرد: بازی در گنبدکاووس و در مقابل تماشاگران پرشور آن، برای همه تیم ها حتی تیم های بزرگ سخت است.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه همچنین از تیم داوری نیز تشکر کرد و گفت: امروز مشکل خاصی در داوری نبود.

تیم والیبال ایرانیان گنبد در نخستین هفته بازی های لیگ برتر والیبال کشور جام شهید محسن حججی موفق شد در خانه خود ، تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در این دیدار تیم ایرانیان گنبد با ترکیب اصلی کمال قریشی، امین حسن زاده، سهیل احمدی، علیرضا نادی، سخی عیدی و گل محمد سخاوی به میدان آمد و ترکیب اصلی تیم شهرداری ارومیه را نیز معین رحیمی، وحید سیدعباسی، جواد محمد نژاد، بهرام فرید ، علیرضا بهبودی و عبدالرضا علیزاده تشکیل می داد.

این دیدار با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد و حمید راهجردیان به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و محمد حسین شفقی به عنوان ناظر فدراسیون والیبال بر بازی نظارت می کرد.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب