سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
spot_img
خانهورزشیواکنش عجیب آزمون: من برده هیچکس نیستم / پیشنهادهای نجومی را با...

واکنش عجیب آزمون: من برده هیچکس نیستم / پیشنهادهای نجومی را با تار موی بردی‌اف عوض نمی‌کنم

مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی ایران تاکید می‌کند تا زمانی که قربان بردی‌اف او را بخواهد در تیم‌های این مربی به میدان می‌رود و گذشته‌اش را فراموش نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از تابناک ورزشی، شایعه قرارداد ١٠ ساله سردار آزمون با قربان بردى‌اف مربی ترکمن حاضر در فوتبال روسیه یکى از سوژه‌هاى این روزهاى فوتبال ایران است؛ موضوعى که پس از حضور آزمون در روبین کازان رسانه‌اى شد و انتقادهایى به همراه داشت.

سردار در این باره می‌‌گوید: «نمی‌‌دانم این مسائل از کجا درآمده و چه کسانى پشت ماجرا هستند. بردى‌اف بود که مرا کشف کرد و در سطح نخست فوتبال روسیه و اروپا به من بازى داد. قراردادى با بردى‌اف ندارم اما به هر تیمى بروم و هر تصمیمى که بگیرم با مشورت او خواهد بود. بردى‌اف جزو مربیان طراز اول فوتبال روسیه است که حتى زمانى به جمع ١٠ مربى برتر اروپا نیز راه یافت. پس مشورت با او به صلاحم است و من تا وقتى بازى کنم از او مشاوره مى‌گیرم.»

سردار صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌‌دهد: «١٠ سال نه، من تا آخر عمرم با بردى‌اف قرارداد دارم و حاضرم به هر تیمى که او می‌رود بروم. او بهترین کسى است که در فوتبال باشگاهى می‌‌تواند از من به بهترین شکل ممکن بازى بگیرد. من هم دوست دارم زیر نظر مربى کار کنم که توانایى‌هاى مرا می‌‌شناسد و راه استفاده از آنها را به بهترین شکل ممکن بلد است.»

آزمون عنوان می‌کند: «ماندن من در روسیه و کار با بردی‌اف شاید بهترین تصمیم ممکن بود. من عاقلانه تیم جدیدم را انتخاب کردم. نمی‌خواستم در سال جام جهانی ریسک کنم. باید جایی می‌رفتم که بازی کنم و مربی هم توانایی‌های مرا بشناسد. نمی‌خواستم به لیگی ناشناخته بروم و با مربی جدیدی کار کنم. چون باید با آمادگی کامل به جام جهانی بروم و برای تیم ملی بازی کنم. این دلایل من بود برای انتخاب روبین کازان. همانطور که من به انتخاب دیگران احترام می‌گذارم، خواسته‌ام این است که احترام متقابل باشد. چون من با دید باز روبین را انتخاب کردم.»

درباره ماجرای آزمون و بردی اف بحث برده دارى هم به میان آمده. مثل قراردادى که کیا جورابچیان و کارلوس توس امضا کرده بودند و مهاجم آرژانتینى باید با تصمیم جورابچیان تیم آینده خود را انتخاب می‌‌کرد. آزمون دوست ندارد ماجراى بازى‌اش زیر نظر بردى‌اف با داستان توس و جورابچیان مقایسه شود. او می‌‌گوید: «دوران برده دارى تمام شده و دیگر مثل گذشته نیست که کسى براى دیگرى تصمیم بگیرد و صفر تا ۱۰۰ کارهایش را انجام بدهد. من برده کسى نیستم جز خدا و امیدوارم این صحبت‌ها به پایان برسد.»

سردار درباره بازگشت به روبین کازان می‌‌گوید: «قبلا گفته بودم دوست دارم تا جام جهانى در روسیه بمانم و پخته‌تر شوم. بعد از جام جهانى تصمیم جدیدى می‌‌گیرم آن هم پس از مشورت با قربان بردى‌اف. می‌دانم از سر دلسوزی است اما کسى نگران قراردادهاى من نباشد. آدم‌هاى حرفه‌اى و بزرگ کنار من هستند و براى حضور در لیگ‌هاى بزرگ عجله‌ای ندارم. در روسیه آرامش دارم و به همین خاطر و البته حضور بردى‌اف تصمیم گرفتم به کازان برگردم و پیراهن روبین را بپوشم. مشکل من و روبین کازان هم مدت‌ها قبل حل شده و من نه با مدیران این باشگاه مشکلى دارم و نه با هوادارانش.»

سردار صحبت‌هایش را اینگونه تمام می‌کند: «من از تیم‌های داخل روسیه نظیر زنیت سن پترزبورگ، زسکا مسکو و تیم‌های خارجی پیشنهادهای هنگفتی دریافت کردم ولی می‌دانید چرا به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت ندادم، چون به خاطر پول گذشته‌ام را هرگز فراموش نکردم و این قرارداد‌ها را با تار موی بردیاف هم عوض نمی‌کنم. حالا اگر او هم بخواهد، چند سال دیگر یا تا آخر عمر قرارداد می‌بندم، چون او در پیشرفت من و در روزهای سخت همیشه کنارم بوده و از من حمایت کرده است.»

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب