سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
spot_img
خانهفرهنگیآرین (رسول) پورقاز، دانش آموز ترکمن از بندرترکمن، اولین کتاب رمان خود...

آرین (رسول) پورقاز، دانش آموز ترکمن از بندرترکمن، اولین کتاب رمان خود را با عنوان “روزی که خورشید گریه کرد” منتشر کرد

آرین (رسول) پورقاز ، دانش آموز ترکمن از بندرترکمن، اولین کتاب رمان خود را با عنوان “روزی که خورشید گریه کرد” منتشر کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، آرین پورقاز که اکثرا او را به نام رسول میشناسند در خرداد ماه سال ۱۳۸۳ در شهر بندرترکمن به دنیا آمد. پدر و مادرش در نوشتن این رمان بسیار حمایت کردند.

نوشتن این کتاب در فروردین ماه سال 1399 دوران قرنطینه شروع شد و در خرداد ماه پایان یافت نوشتن این کتاب خیلی زود تمام شد چون که رسول شبانه روز به نوشتن این کتاب مشغول بود رسول بسیار دوست دارد که یک روز جزو بهترین نویسنده های ایران و یا شایدم جهان شود و هر روز چیز های جدید رو یاد بگیرید و تجربه های زیادی کسب کند.

او لوح نشان بچه های خورشید در رشته ی کتابخوانی خلاق از شهرام شفیعی نویسنده و سفیر لبخند بچه های با استعداد ایران گرفته که دبیر مربوطه خانوم حلیمه کلته رئیس کتابخانه عمومی بندرترکمن بود
خانوم کلته در نوشتن این کتاب بسیار همراهی کرد و کمک هاش هیچوقت از یاد رسول نخواهد رفت.

یکی از نوشته های او در یکی از معروف ترین مجله های ایران به نام هدهد سفید منتشر شد.

رسول غیر از نویسندگی به کار هایی همچون عکاسی ترانه نویسی فیلمبرداری محاسبات سریع ریاضی قصه گویی والیبال و خوانندگی علاقه دارد و امیدوار است که روزی برای جامعه انسان و پزشک خوبی باشد.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، برای این نوجوان ترکمن جویای نام، آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارد.

کتاب رمان “روزی که خورشید گریه کرد”
دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب