جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیبرگزاری دومین دوره مسابقات شطرنج جام شادروان محمد سقلی در بندرترکمن

برگزاری دومین دوره مسابقات شطرنج جام شادروان محمد سقلی در بندرترکمن

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن، دومین دوره مسابقات شطرنج جام شادروان محمد سقلی از ساعت ۹ صبح روز جمعه یکم اردیبهشت ماه در کانون اندیشه بندرترکمن واقع در خیابان آزادی جنب بانک ملی شعبه ژاندارمری برگزار می شود.

محمود مفیدی خواجه دبیر محترم هیئت شطرنج بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن، در مورد تورنمنت بزرگ شطرنج جام شادروان سقلی که روز جمعه در بندرترکمن ، سالن کانون اندیشه برگزار خواهد شد گفت: امسال خوشبختانه دومین دوره این بازیها جهت زنده نگه داشتن یاد و نام بازیکن ارزشمند و خوش اخلاق فقید شهرستان بندرترکمن با حضور واستقبال خوبی همراه بوده است.

تا کنون حضور بازیکنانی از استانهای خراسان شمالی ، مازندران ، سمنان ،تهران و گلستان قطعی شده است.

مهندس مفیدی خواجه ضمن ابراز این مورد که این مسابقات در تقویم فدراسیون شطرنج درحال نهادینه شدن است ابرازامیدواری کرد ،بندرترکمن ،که بعد از گرگان شطرنج خیز ترین شهر استان نیز است در آینده با نگاه مثبت مسئولین جایگاه درخورشانی را از لحاظ سالن اختصاصی برگزاری مسابقات شطرنج وسایر استاندارد های ورزشی، کسب نماید.

لازم بذکر است که شطرنج بندرترکمن در سالهای اخیر با برگزاری مسابقات مختلف و کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف  رضایت علاقمندان و خانواده های بسیاری را جلب نموده است.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب