جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیترکمن صحرا در هفته ای که گذشت...

ترکمن صحرا در هفته ای که گذشت…

هفته آخر ماه آبان با گرانی بنزین و اعتراضاتی که انجام شد منجر به قطعی اینترنت بمدت یک هفته گردید و در این مدت علیرغم اینکه سایت دانشجویان ترکمن از طریق شبکه اینترانت داخلی در دسترس بود اما امکان ارتباط مستمر با کاربران به ان صورت فراهم نبود لذا مروری به حوادث و رویدادهایی که درهفته گذشته داشتیم می پردازیم:

برگزاری قسمت دوم جشنواره فرهنگ اقوام در گنبدکاووس از تاریخ 26 الی 29 آبان برگزار گردید که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور بندرترکمن – اق قلا که منجر به کشته شدن 4 نفر از هموطنان منجر شد که بیش از پیش لزوم چهار بانده شدن محور بندرترکمن – آق قلا از نیازهای اساسی و اصلی منطقه هست.

دستگیری فرماندار رامیان به دلیل مسائل مالی

علیرغمی که مردم استان گلستان نسبت به گرانی بنزین معترض بودند اما این اعتراضات به تخریب اموال عمومی و .. منجر نشد بطوریکه استان گلستان از لحاظ امنیت عمومی  مشکلی نداشت و اینترنت خانگی و همراه استان گلستان از اولین استان هایی بود که وصل گردید در حالیکه اینترنت همراه در ایران در حال حاضر برای 88% مردم کشور فراهم است و دیگر استان ها همچون استان مازندران فعلا اینترنت خانگی برقرار است و اینترنت همراه وصل نشده است.

قطعی اینترنت در هفته گذشته باعث زیان و خسارت های مالی شدید به کسب و کارهای اینترنتی شد بطوریکه خسارت هر روز قطعی اینترنت در ایران 4300 میلیارد تومان برآورد شده است.

برای ما بنویسید که قطع سراسری اینترنت چه تأثیری بر کار و زندگی شما گذاشت؟

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب