سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
spot_img
خانهگزارشظرفیت بیمارستان های گلستان تکمیل شد

ظرفیت بیمارستان های گلستان تکمیل شد

ظرفیت بیمارستان های گلستان تکمیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از مهر، سراج الدین عارف نیا اظهارکرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌هایی که مختص بستری بیماران حاد تنفسی در استان گلستان بودند پر شده است و جوابگوی بیماران جدید نیست.

وی از مردم خواست به شدت مراقبت کنند و از منازل خود جز برای انجام فعالیت‌های خیلی ضروری خارج نشوند.

عارف نیا افزود: برای عمل به وظایف خود باید از امکانات لازم برخوردار باشیم اما در حال حاضر بار بستری بیماران بسیار بیشتر از بار ترخیص است.

وی با بیان اینکه نمی دانم مردم گلستان چه زمانی می‌خواهند کرونا را جدی بگیرند، اضافه کرد: اینکه با وجود مسائل و مشکلات فراوان بخش عمده ای از رویکرد صدا و سیما و رسانه ها به بیماری کووید -۱۹ اختصاص یافته نشان می‌دهد مسئله کاملاً جدی است، متأسفانه با وجود همه تأکیدات ما هنوز هم عده ای در مراسم عزاداری و تجمعات شرکت می‌کنند.

عارف نیا گفت: هیچ راهی برای کنترل این بیماری نیست مگر اینکه در خانه بمانیم و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: هتل ورزش گلستان با ظرفیت ۲۰۰ تخت برای اسکان بیمارانی که بهبود یافته‌اند اما همچنان نیاز به قرنطینه دارند آماده شده است.

عارف نیا همچنین از مردم خواست از مراجعه‌های غیر ضروری به مراکز درمانی خودداری و اگر علائم شدید داشتند به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: فشار بر روی کادر درمانی زیاد است و از مردم خواست هنگام حضور در بیمارستان با صبر و حوصله بیشتری برخورد کنند.

بیمه

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب