پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعی«عبدالغفور یاپنگ غراوی» به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن منصوب شد

«عبدالغفور یاپنگ غراوی» به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن منصوب شد

«عبدالغفور یاپنگ غراوی» به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن منصوب شد

عصر روز یکشنبه 10 بهمن، مراسم معارفه و تودیع فرماندار جدید بندرترکمن با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ،ائمه جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان ترکمن؛ ضمن تقدیر از زحمات سید صادق شیرنگی، عبدالغفور غراوی از سوی استاندار گلستان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عصر روز یکشنبه 10 بهمن در این مراسم اظهار کرد: جلسه امروز جلسه انتقال قدرت نیست بلکه جلسه انتقال تکلیف، تعهد و پیمان است که دو بعد دارد اولی بعد تکریم و قدردانی از زحمات شیرنگی فرماندار سابق و بعد دیگر معارفه انرژی جدید و فرد جدید در دولت جدید با گفتمان جدید است که مطمئناً برای شهرستان ترکمن امروز روز تاریخی خواهد بود چرا که امروز روز تجدید پیمان و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب در استانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ویژگی های مدیر انقلابی تصریح کرد: مدیر انقلابی اهل توکل، با قرآن و توسل، گوش به فرمان ولی و مولا است و آنچه را برای خود میپسندد برای دیگران هم میپسندد.

مهاجر افزود: مدیر انقلابی در مکتب حاج قاسم سلیمانی جامعه را به مثابه خانواده خود می بیند و با مردم طلبکارانه رفتار نمی کند بنابراین باید تلاش کنیم فاتح قلب ها باشیم نه فاتح میز و صندلی ها چرا که این ها زود می گذرد و شب اول قبر باید ابتدا جواب شهدا را بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار را پدر اجرایی شهرستان دانست و گفت: اولین وظیفه فرماندار این است که محور وحدت در خانواده‌اش باشد چرا که وحدت استراتژی نظام است.

 وی همچنین فساد تیزی، وقت گذاری مجاهدانه و تلاش جهادی را از دیگر ویژگی های مدیر انقلابی برشمرد و از فرماندار شهرستان خواست فاصله بین نخبگان و ادارات را کم کند.

 وی با اشاره به این که مردم دیده بان و ناظر فعالیت های مدیران هستند از نخبگان شهرستان خواست تا به فرماندار که نماینده مردم و دولت است کمک کنند در سه سطح اجرا، اندیشه ورزی و نظارت یاری رسان باشند.

عبدالجلال ایری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تغییر در مدیریت ها با تغییر دولت روی می دهند چه بسا مدیرانی که می‌روند در آن دنیا باید پاسخگو باشند لذا باید تمام تلاش خود را بکنیم تا سربلند باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای توسعه شهرستان افزود: با قابلیت های موجود شهرستان در وضع موجود آنطور که باید پاسخگوی مشکلات مردم نبودیم و مطالبات بحق مردم را انصافاً نتوانستیم برآورده کنیم بنابراین هر مدیری در هر جایگاهی که دارد باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در کنار مسائل توسعه و مدیریتی شهرستان انجام دهد.

نماینده مردم غرب استان در ادامه تاکید کرد: ما مسئولین باید طلیعه دار وحدت باشیم و از وحدت شعارگونه پرهیز کنیم بنابراین در راستای مطالبات به حق مردم و اجرایی کردن وحدت تلاش خواهیم کرد.

عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد استاندار اظهار کرد: مسئولیت چبزی جز امانت برای من نیست و این فضل خدا و اعتماد دوستان مسئولیت مرا در این امانت خطیر بیشتر می کند.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و پتانسیل های بالقوه شهرستان بخصوص در حوزه گردشگری تصریح کرد: به فضل خدا و با ارشادات ائمه جمعه و راهنمایی های استاندار و همکاری مدیران استانی و در کنار اعضای شورای اداری،همکاران فرمانداری و مردم عزیز شهرستان تلاش میکنیم تا این پتانسیل ها بالفعل شود و شاهد کاهش دغدغه ها و مشکلات مردم و همچنین پیشرفت و توسعه شهرستان باشیم.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور در آینده ای نزدیک افزود: مصوبات سفر اولویت های ماست و بایستی پیگیری و اجرا شود.

غراوی تصریح کرد: موارد ۱۴ گانه مصرح از سوی استاندار راهگشای سند توسعه است و با برنامه ریزی ها و پیگیری ها در جهت اجرایی کردن آن ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

خلاصه از رزومه « عبدالغفور یاپنگ غراوی » :

تحصیلات: کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
سوابق اجرایی: 2 دوره عضویت در شورای اسلامی شهر گنبد کاووس، بخشدار مرکزی مراوه تپه، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مراوه تپه  و فرمانداری آق قلا
دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب