جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیعلیرغم صدور اطلاعیه شورای سیاستگذاری نمازجمعه استان گلستان مبنی بر عدم برگزاری...

علیرغم صدور اطلاعیه شورای سیاستگذاری نمازجمعه استان گلستان مبنی بر عدم برگزاری نمازجمعه، مراسم نمازجمعه اهل سنت در غرب گلستان برگزار شد

علیرغم صدور اطلاعیه شورای سیاستگذاری نمازجمعه استان گلستان مبنی بر عدم برگزاری نمازجمعه، مراسم نمازجمعه اهل سنت در غرب گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن، روز پنج شنبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان با صدور اطلاعیه ایی اعلام نمود که در تمامی شهرهای استان گلستان جهت مقابله با شیوع کرونا برگزار نخواهد شد بطوریکه مراسم نماز جمعه  اهل سنت گنبدکاووس و نگین شهر نیز برگزار نشد اما امروز شاهد برگزاری نماز جمعه در بندرترکمن، گمیشان، پنج پیکر، جپاقلی، نیازآباد، خواجه لر و سیمین شهر بودیم.

با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا روز به روز در حال افزایش است و قدرت سرایت بالایی دارد جلوگیری از اجتماعات یکی از راههای جلوگیری از انتقال این بیماری می باشد بطوریکه عربستان نیز مراسم حج عمره را متوقف نمود و کعبه و مسجد الحرام  را تخلیه کرد حال با این اوصاف که علما و ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس به عدم برگزاری نمازجمعه اقناع گردیدند، این پافشاری و اصرار علما و ائمه جمعه اهل سنت غرب گلستان برای برگزاری نماز جمعه در بندرترکمن، گمیشان ، سیمین شهر و .. به چه علتی است؟!

ائمه جمعه محترم اهل سنت بندرترکمن، گمیشان و سیمین شهر چه زمانی می خواهید اهمیت و جدی بودن قضیه کرونا را درک نمائید؟

بی‌توجهی به شیوع بیماری حق الناس است و این حق الناس به گردن افرادی هست که در این امر بی توجهی می نمایند.

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب