شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیقهرمانی تیم والیبال السیب در مسابقات باشگاهی عمان با مربیگری صفا یمودی،...

قهرمانی تیم والیبال السیب در مسابقات باشگاهی عمان با مربیگری صفا یمودی، جوان ترکمن گنبدی

قهرمانی تیم والیبال السیب در مسابقات باشگاهی عمان با مربیگری صفا یمودی، جوان ترکمن گنبدی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن،  مسابقات لیگ والیبال عمان فصل 2020 – 2021 با شرکت ۸ تیم و مسابقات والیبال عمان کاپ با شرکت ۱۶ تیم برگزار شد.

در مسابقات لیگ به ترتیب تیمهای السلام ، الکامل ، السیب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند و همچنین در مسابقات عمان کاپ نیز تیمهای السیب ، الکامل ، السلام توانستند مقامهای اول تا سوم را کسب نمایند

در دیدار فینال این رقابتها که چهارشنبه ۳ مارس برگزار شد شاگردان صفا یمودی در تیم السیب توانستند با نتیجه ۳ بر ۱ تیم الکامل را شکست دهند و با اقتدار قهرمان این رقابتها شوند .

بدین ترتیب تیم السیب با هدایت صفا یمودی با کسب ۱ مدال طلا و ۱ برنز رقابتهای باشگاهی والیبال در سلطنت عمان را در این فصل به پایان رساند .

صفا یمودی متولد گنبدکاووس و دارای مدرک حرفه ای مربیگری توانسته بود در اولین تجربه سرمربی گری خود با تیم الکامل الوافی عمان در مسابقات پارسال به مقام نائب قهرمانی سوپرلیگ عمان نیز دست یابد و در مسابقات امسال 
نیز با تیم السیب به مقام قهرمانی رسید.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن، این موفقیت را به صفا یمودی تبریک عرض می نماید که نشان دادند خطه ترکمن صحرا علاوه بر استعدادهای بازیگری، دارای استعدادهای مربیگری حرفه ای نیز می باشند.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب