پنجشنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیموفقیت دو برادر ترکمن، محی الدین آرین و متین آرین از روستای...

موفقیت دو برادر ترکمن، محی الدین آرین و متین آرین از روستای حاجی بیگ کلاله در چاپ کتاب و مقاله و اختراع در زمینه رادیولوژی

موفقیت دو برادر ترکمن، محی الدین آرین و متین آرین از روستای حاجی بیگ کلاله در چاپ کتاب و مقاله و اختراع در زمینه رادیولوژی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، دو برادر ترکمن، محی الدین آرین و متین آرین از روستای حاجی بیگ کلاله از کارشناسان رادیولوژی موفقیت هایی در این زمینه داشتند که در ذیل می خوانید:

محی الدین آرین کارشناس رادیولوژی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران و متولد روستای حاجی بیگ از توابع شهرستان کلاله و تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه تهران در سال 1396 به اتمام رساند. چندین کتاب و مقاله از وی به چاپ رسیده است و یک استارتاپ آموزشی تلگرامی و همکاری در برگزاری چندین کنگره علمی در زمینه رادیولوژی داشتند.

متین آرین کارشناس رادیولوژی فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و متولد روستای حاجی بیگ از توابع شهرستان کلاله وی تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1398 به اتمام رساند. چندین کتاب و مقاله از وی به چاپ رسیده و یک اختراع در حوزه ی نرم افزارهای سی تی اسکن ثبت شده است.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن برای این دو برادر ترکمن محقق و فعال آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون می نماید.

 

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب