سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
spot_img
خانهورزشیدبل سردار برابر مونته‌نگرو با گل تماشایی / سردار آزمون اینبار مورد...

دبل سردار برابر مونته‌نگرو با گل تماشایی / سردار آزمون اینبار مورد توجه قهرمان اسکاتلند

سردار آزمون دو بار دروازه مونته نگروه را باز کرده که دومین گل با ضربه آکروباتیک او به ثمر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از “ورزش سه”، سردار آزمون امشب در راس خط حمله ایران برابر مونته نگرو به میدان رفت که مثل همیشه خطرناک نشان داد و در دقیقه ۱۱ پاس در عرض مهدی ترابی را به راحتی با بغل پا و شوت تک ضرب تبدیل به گل کرد تا ملی پوشان از حریف پیش بیفتند.
گل ایران در دقیقه ۳۲ پاسخ داده شد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد اما ۶ دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم، پاس بلند علی کریمی به پشت مدافعان مونته نگرو در سمت راست محوطه جریمه به رامین رضاییان رسید تا او با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه بفرستد و سردار آزمون با یک قیچی تماشایی گلزنی کند.
آزمون با این دبل برابر مونته نگرو تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۸ افزایش داد و در دقیقه ۶۶ هم با احسان پهلوان تعویض شد.

سردار آزمون اینبار مورد توجه قهرمان اسکاتلند

ستاره ایرانی روستوف بار دیگر مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است و باید دید اینبار سرنوشت او برای فصل جدید چه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از “ورزش سه”، نشریه sun sport در گزارشی مدعی شده مهاجم جوان سلتیک مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته و در صورت ترک او از این باشگاه مسئولان باشگاه مهاجم ملی پوش ایرانی را جذب خواهند کرد.

سان از علاقه براندن راجرز، سرمربی کهنه کار این تیم به سردار آزمون اظهاراتی را بیان کرد و او را زلاتان ایبراهیموویچ ایران دانست.

درخشش آزمون در لیگ اروپا به همراه روستوف روسیه و تیم ملی ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی موجب شده تا راجرز حاضر شود با باشگاه‌هایی مانند ویارئال، لاتزیو و لیورپول وارد رقابت شود.

آرمون به مدت یک سال دیگر با روستوف قرارداد دارد و جدایی موسی دمبله از این تیم می‌تواند سلتیک را به  عرصه رقابت برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی با غول‌های فوتبال اروپا وارد کند.

موسی دمبله مهاجم ۲۰ ساله فرانسوی مورد توجه سران چینی باشگاه میلان قرار گرفته و با توجه به دستمزد بالایی که به او پیشنهاد شده، می‌توان سلتیک را یکی از مشتری‌های جدی سردار آزمون در نقل و انتقالات تابستانی دانست.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب