پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهدایره المعارف ترکمنمشاهیر ترکمندکتر فرزاد مرجانی ، دکترا مهندسی عمران از دانشگاه فني ميدل ايست...

دکتر فرزاد مرجانی ، دکترا مهندسی عمران از دانشگاه فنی میدل ایست ترکیه

دکتر فرزاد مرجانی، دکترا مهندسی عمران از دانشگاه فنی میدل ایست ترکیه، از گنبدکاووس و مفاخر علمی ترکمن صحرا

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، دکتر فرزاد مرجانی، متولد گنبدکاووس در سال 1342، دارای مدرک Ph.D و فوق لیسانس در رشته مهندسی عمران از دانشگاه فنی میدل ایست ترکیه و لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه Gazi آنکارا ترکیه، از نخبگان علمی ترکمن صحرا محسوب می‌شوند. دکتر فرزاد مرجانی به دلیل تهیه پروژه‌ها و طرحهای تأسیسات صنایع بزرگ و تجاری و توریستی و همچنین اجرای مجتمع‌های عظیم در منطقه خاورمیانه و کشورهای آسیای میانه و منجمله کشورهای عربی چهره‌ای شناخته شده در عرصه علم و عمل محسوب می‌شوند.

دکتر مرجانی  به مدت 3 سال (1993-1993) به عنوان دستیار تحقیق در گروه مهندسی عمران دانشگاه فنی خاورمیانه کار کرد. وی در طی کارهای آکادمیک خود ، آزمایشگاه های آزمایش الکترونیکی زیادی را برای تحقیقات تجربی ساختارها برای دانشگاه ها و شرکت ها تأسیس کرد. وی پروژه های زیادی را برای بخش خصوصی به عنوان متخصص در دانشگاه فنی خاورمیانه برای توسعه سازه های فولادی پیش ساخته در این مدت انجام داده است.

در دوره دکترای خود پایان نامه ، وی رفتار قالب های R / C آجری در زمان زلزله را مطالعه کرد. تحقیقات وی به عنوان مرجعی برای پایان نامه ها ، مقالات و آثار دانشگاهی جدید مورد استفاده قرار گرفت. دکتر مرجانی نویسنده بسیاری از مقالات فنی و ساختمانی است. او به عنوان سخنران و مجری در بسیاری از کنفرانس های فنی شرکت می کند.

کارهای حرفه ای وی در مورد ساختمان های پیش ساخته های فولادی و ساختمانهای مدولار به عنوان مهندس طراحی سازه از سال 1989 در یک شرکت پیشگام ترک آغاز شد و از سال 1994 الی 2016 در زمینه ساختمان های پیش ساخته Dorçe کار می کرد. وی دارای موقعیت های مختلفی به عنوان مهندس ارشد سازه ، رئیس تحقیق و توسعه ، معاون مدیر کل و مدیر ارشد اجرایی در Dorçe بود. امروزه Dorçe صاحب یکی از بزرگترین ظرفیت تولید پیش ساخته فولاد سرد در جهان است. Dorçe همچنین در سال 2013 ، 2015 و 2016 به عنوان 250 بزرگترین شرکت پیمانکاری بین المللی جهان رتبه بندی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، آرزوی توفیق روز افزون را برای ایشان می نماید.

دیگر مطالب

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب