پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیقهرمانی تیم الکامل الوافی در مسابقات والیبال لیگ عمان با مربیگری صفا...

قهرمانی تیم الکامل الوافی در مسابقات والیبال لیگ عمان با مربیگری صفا یمودی از ترکمن صحرا

قهرمانی تیم الکامل الوافی در مسابقات والیبال لیگ عمان با مربیگری صفا یمودی از ترکمن صحرا

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، تیم الکامل الوافی در مسابقات والیبال لیگ عمان با مربیگری صفا یمودی از ترکمن صحرا به همراه یونس قلیچ نیازی بازیکنی از گمیش تپه ترکمن صحرا به مقام قهرمانی دست یافتند.

تیم والیبال الکامل الوافی عمان که یونس قلیچ نیازی را در اختیار داشت با غلبه 3 بر 2 بر السیب که امیرحسین اسفندیار را در ترکیب داشت، به قهرمانی لیگ عمان رسید.

تیم السیب عمان نیز به مقام نائب قهرمانی مسابقات دست یافت که بازیکن ایرانی “امیر حسین اسفندیار” نیز در ترکیب داشتند و تیم عمان کلاب با حضور ادریس دانشفر از بندرترکمن به مقام سوم دست یافت.

قابل ذکر است که  تیم الکامل الوافی عمان با مربی گری صفا یمودی در مسابقات باشگاههای جام خلیج فارس ، ۲ هفته پیش به مقام نایب قهرمانی نیز دست یافت.

همچنین در ادامه مسابقات باشگاهی عمان تیمهای الکامل الوافی و عمان کلاب که ادریس دانشفر را در ترکیب خود دارد روز جمعه در مسابقاب جام حذفی در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم میروند.

صفا یمودی متولد گنبدکاووس و دارای مدرک حرفه ای مربیگری توانست در اولین تجربه سرمربی گری خود با تیم الکامل الوافی عمان در سال گذشته به مقام نائب قهرمانی سوپرلیگ عمان دست یابد و امسال نیز با همین تیم به مقام قهرمانی رسید.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن، این موفقیت را به صفا یمودی تبریک عرض می نماید که نشان دادند خطه ترکمن صحرا علاوه بر استعدادهای بازیکنان والیبالی، دارای استعدادهای مربیگیری حرفه ای والیبال نیز دارا است.

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب