پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیپیروزی ایران مقابل بحرین با هنرنمایی سردار آزمون

پیروزی ایران مقابل بحرین با هنرنمایی سردار آزمون

پیروزی ایران مقابل بحرین با هنرنمایی سردار آزمون
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که با دو گل در پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل بحرین نقش پررنگی داشت درباره این پیروزی گفت: تبریک می‌گویم و این برد برای مردم کشورم است. به خودم قول داده بودم تمام توانم را برای این بازی بگذارم. کسی را که به کشورم توهین کند، فراموش نمی‌کنم و بعد از بازی رفت روزشماری می‌کردم که به این بازی برسیم. در همین زمین بود که هنگام سرود به ما توهین کردند و همانجا به خودم قول دادم اشک‌شان را در بیاورم.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش که بحرینی‌ها در بازی رفت هنگام توهین سرود ایران می‌خندیدند، اظهار داشت: من هم امروز به آنها می‌خندیدم. بعد از بازی امشب روبه‌روی آنها ایستادم و خندیدم. بازیکنان بحرین می‌پرسیدند چرا می‌خندی و من هم گفتم که دوست دارم!
آزمون تاکید کرد: وظیفه ماست که در ورزش از پرچم‌مان دفاع کنیم. ما نباید با سیاست کاری داشته باشیم و اگر فوتبال خودمان را بازی کنیم، همیشه موفق می‌شویم.

نکته جالب این بازی، گلزنی سردار آزمون، ستاره ۲۶ ساله تیم ملی کشورمان و نزدیک شدن رکورد تعداد گل ملی این بازیکن به گل‌های علی کریمی، اسطوره تیم ملی کشورمان بود. آزمون در بازی امشب ۲ گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در بازی‌های ملی برای تیم ملی کشورمان به ۳۷ رساند و اکنون تنها یک گل با علی کریمی ۳۸ گله فاصله دارد.

سردار آزمون اکنون پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال کشورمان است و در بازی مقابل تیم ملی کامبوج می‌تواند از این رکورد نیز بگذرد و حتی بالا‌تر از علی کریمی و جواد نکونام در رتبه سوم برترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران قرار گیرد.

برترین گلزنان تاریخ تیم ملی ایران:

علی دایی ۱۰۹ گلکریم باقری ۵۰ گل

جواد نکونام ۳۹ گل

علی کریمی ۳۸ گل

سردار آزمون ۳۷ گل

 

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب