جمعه, فروردین ۲۴, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیکوچ دسته جمعی والیبالست های ترکمن صحرا به دیگر تیم های لیگ...

کوچ دسته جمعی والیبالست های ترکمن صحرا به دیگر تیم های لیگ برتری / هنوز بودجه شهرداری گنبد برای فصل جدید مشخص نشده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، عظیم جزیده در گفت‌وگو با میزان، درخصوص وضعیت تمدید قراردادش با تیم والیبال شهرداری گنبد و جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم اظهار داشت: قرارداد من با تیم شهرداری گنبد به اتمام رسیده و برای فصل جدید، مسئولان باشگاه یک هفته پیش با من صحبت کردند؛ اما در نهایت به دلیل مسائل مالی به نتیجه نرسیدیم و فعلا مذاکرات یک هفته‌ای است که ادامه دارد. از طرف دیگر وضعیت تیمداری شهداری گنبد برای فصل جدید به تازگی در شورای شهر تصویب شد و متاسفانه زمان زیادی از دست دادیم.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل تاثیرگذار در وضعیت تیم‌هایی همچون شهرداری گنبد، انتخابات ریاست هیئت است که قرار است ماه آینده برگزار شود. هرچند معتقدم ما دیر شروع نکردیم، ولی چون تیم‌های مدعی بسیار زودتر به فکر تعیین و تکلیف وضعیت کادر فنی و بازیکنان خود افتادند باعث شده که تیمی مثل گنبد زمان را از دست دهد. این سبک جدید از تیمداری در لیگ برتر نوید روز‌های خوبی را برای والیبال ایران می‌دهد و نشان از توجه مسئولان و مدیران به این ورزش محبوب دارد.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال شهرداری گنبد درباره اینکه چه اهدافی برای فصل جدید داشته که تاکنون منجر به تمدید قرارداد نشده، تصریح کرد: من فرد کمال گرایی هستم و همواره دوست دارم رو به جلو حرکت کنم. به همین دلیل دوست ندارم همانند سال گذشته تیم شهرداری گنبد در تا هفته‌های پایانی در حال تلاش برای ایستادن در رده هشتم و صعود به پلی‌آف باشد. ماندن در چنین شرایطی برایم خسته کننده است. در حال حاضر حتی اگر مسئولان باشگاه، ۲۰ میلیارد هم هزینه کنند، نباید شاهد معجزه باشیم، زیرا اکثر بازیکنان درجه اول در اروپا و لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند و مابقی بازیکنان ستاره جذب تیم‌های قدرتمندی مانند فولاد سیرجان، سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین شدند.

این مربی والیبال ایران تاکید کرد: من ذهنیت پیشرفت و کسب موفقیت را به مسئولان باشگاه انتقال داده‌ام و امیدوارم اگر نظرشان مساعد است، هرچه زودتر تکلیف کادر فنی و بازیکنان را مشخص کنند. متاسفانه برخی از بازیکنانی که مدنظرم بودند به تیم‌های دیگر پیوستند و تنها کاری که مسئولان گنبد باید در شرایط فعلی انجام دهند، مشخص کردن وضعیت تیم‌داری است، زیرا هم من، هم بازیکنان و هم هواداران را بلاتکلیف نگه داشته‌اند. تیم‌داری شهرداری گنبد در فصل آینده به تصویب رسیده، اما هنوز میزان بودجه مشخص نشده است.

 نقل و انتقالات بازیکنان مطرح و جویای نام استان گلستان به تیم های لیگ برتر والیبال ایران بشرح زیر است:

ادریس دانشفر بازیکن قدرتی فصل گذشته شهرداری گنبد، به تیم سایپا تهران پیوست.

متین تکاور سرعتی زن فصل گذشته شهرداری گنبد، به تیم پاس گرگان پیوست.

آرمان صالحی ملی پوش و پدیده فصل پیش لیگ برتر و شهرداری گنبد، به تیم فولاد سیرجان پیوست.

احسان دانشدوست بازیکن فصل گذشته شهرداری گنبد، به تیم هورسان رامسر پیوست

رسول آقچه لی بازیکن فصل گذشته پاس گرگان(قهرمان لیگ یک) قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

اسماعیل مسافر بازیکن فصل پیش پیکان تهران، به تیم پاس گرگان پیوست

صابر کاظمی نیز قرارداد خود را با تیم فولاد سیرجان (قهرمان لیگ) تمدید کرد.

سلیم چپرلی بازیکن فصل گذشته شهداب یزد، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

 حمید محمد آلق لیبروی باتجربه گنبدی به تیم سایپا تهران پیوست.

بنیامین ایگدری قطر پاسور فصل گذشته شهرداری گنبد، به تیم سایپا تهران پیوست

رمضان صحبتی سرعتی زن فصل گذشته شهرداری گنبد، به تیم سایپا تهران پیوست.

 

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب