سه شنبه, اسفند ۲۹, ۱۴۰۲
spot_img
خانهاجتماعیآغاز ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۱ با ظرفیت...

آغاز ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۱ با ظرفیت جذب مترجم ترکمنی

آغاز ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۱ با ظرفیت جذب مترجم ترکمنی

فرایند ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی کتبی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در این آزمون ظرفیت پذیرش 4 نفر مترجم رسمی زبان ترکمنی که 2 نفر در استان گلستان و 2 نفر در استان تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، مهلت ثبت‌نام آزمون از ۲۲ تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و آزمون کتبی در ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه اینجا را کلیک کنید

ترجمه رسمی ترکمنی عبارت است از ترجمه یک سند و یا مدرکی که از یک ارگان دولتی و یا غیردولتی صادر گردیده به گونه ای که برای کلیه سازمان ها و ارگان ها و اشخاص مورد قبول و وثوق باشد .

برای انجام ترجمه رسمی ترکمنی از جمله ترجمه مدارک تحصیلی , ریز نمرات , کارت شناسایی ، شناسنامه ، جواز اشتغال بکار، کارت پایان خدمت ، گواهی تجرد ، گواهی فوت ، جواز دفن ، جواز کسب ، سوء پیشینه ، گواهی حصر وراثت ، وکالت نامه ، سند مالکیت ، سند ازدواج ، سند طلاق , رضایت نامه و مواردی از این قبیل لازم است که سفارش ترجمه خود را به یک دفتر ترجمه رسمی مورد تائید قوه قضائیه واگذار نمایید که با سرعت عمل بالا و کیفیت عالی سفارشات ترجمه رسمی ترکمنی را انجام دهد .

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب